Doprava a platba

Doprava tovaru DPD

Tovar bežne doručujeme 7 pracovných dní po celej SR, a to vlastnou dopravou alebo pomocou prepravných spoločností. Keď tovar opúšťa náš sklad alebo je pripravené na vyzdvihnutie na pobočke zašleme Vám informačné e-mail. Doručenie tovaru závisí od stavu skladu - pokiaľ tovar nie je u nás ani u dodávateľa skladom, je o tom zákazník informovaný a je mu oznámený približný termín doručenia. Po naskladnení tovaru je zákazník opäť kontaktovaný a náš pracovník s ním dohodne prípadné doručenie. Tovar je samozrejme možné si osobne vyzdvihnúť.

 

Ceny za dopravu

Upozornenie: u niektorých výrobkov môže byť uvedená váha 0kg v košíku. Pri stanovení ceny za prepravu sa vychádza zo skutočnej váhy tovaru.

Tovar do 30kg (bežné objednávky)

hodnota objednávky

do 40EUR

nad 40EUR

DPD prevodom

3,99€

ZADARMO

DPD dobierka

4,99€

ZADARMO

Tovar nad 30kg je riešené individuálne!

 

 

možnosti platby

Ceny sú vrátane DPH a recyklačných poplatkov.

1. Platba dobierkou

Platba v hotovosti pri prevzatí tovaru mimo prevádzkareň (DPD, Messenger)

2. Platba bankou vopred

Platba vopred bankovým prevodom - bude Vám zaslaný e-mail s číslom účtu, variabilným symbolom a celkovou čiastkou k úhrade. Tovar bude expedovaný po pripísaní čiastky na náš účet.

 

Dodanie DPD 
Ak poškodenie zistíte až po odchode prepravcu, nahláste reklamáciu ihneď po doručení, najdlhšie však nasledujúci pracovný deň po prevzatí nášmu reklamačnému oddeleniu (kontakty uvedené vyššie). Na uplatnenie reklamácie je potreba uviesť číslo objednávky a spôsob poškodenia. Pracovník nášho reklamačného oddelenia Vás požiada o fotografie poškodenej zásielky vrátane štítku dopravcu a možných polepov ako je krehké alebo Neklopiť. Kompletné reklamáciu rieši naše reklamačné oddelenie a Vy ste o nej priebežne informovaní.